grace

hej,
idag fick vi göra frukost på hk:n. Då gjorde vi typ omelett och gröt som är väldigt enkelt och väldigt gott.
Sen efter skolan var jag med S och såg gårdagens grace anatomy. Vi blev så himla ledsna när en gammal dam dog och hennes man var jätte ledsen, ååååh. Det är så himla dåligt.Fast programmet är skitbra. Sen satte vi oss ett tag vid datorn innan hon skulle hem. Förresten så hade vi geografiprov idag. Det gick bra. Tror jag ;p
Absolut inga bilder. På lördag ska jag och en kompis och fota. Då ska jag lägga in massor av fina vinterbilder. Jag undrar vars vi ska gå den här gången. Förresten så har vi ingen sångare på lunchmusiken där olika band ska spela. Så S ska sjunga. Hon följer med på repningen imorgon och får lite "coaching" ;p hehe. P ska hjälpa henne med sången eftersom hon egentligen sjunger. Fast vi blir ändå en mindre imorron eftersom N ska till Malmö, eller någon stans iallafall. Nu ska jag gå.
Kraam
här får ni världens finaste bild på mig och min underbara Ida

måste skriva namn nu


Kommentarer
Postat av: namnlös

amanda du är min BAJSKORV (L):]

2008-12-06 @ 14:50:06
Postat av: namnlös

amanda du är min BAJSKORV (L):]

2008-12-06 @ 14:50:31
Postat av: Alina

Hoppas du får en bra Lördag! :)

2008-12-06 @ 14:52:47
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0