innebandy

hej,
idag spelade vi innebandy cup, några från klassen. Vi vann med 8-1 på en match och 9-1 på den andra. Det var väldigt kul. Nu ska vi till Obbola och spela. Efter det repade jag med RUT. Det lät bra. Fast vi har en ny sångare till uppvisningen nu till veckan eller nästa eftersom våran andra ska bort på lyxsemester;p Men våran "nya" sångare är väldigt duktig på att sjunga och kunde låten bra för att just typ hört den.
Sen ikväll skulle egentligen jag och några kompisar ha en kväll tillsammans men vi hade ingenstans att vara. Så jag var hemma med min familj istället och så färgade mamma håret på mig. Kul,kul.
Nu ska jag snart fixa en design till bloggen så snart så. Ska ut med M och fota imorron. E frågade om hon fick följa med och det ska väll gå :) Nu ska jag gå. Kraam och puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi hade väl visst någonting att göra?

eller?

Men pernilla sa att du inte orkade.

...

konstigt..

2008-12-07 @ 12:06:04
URL: http://tinkle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0