skolans dag

hej,
idag var det skolans dag. Jag hamnade i en himla bra gupp faktiskt. Eller det kanske var en juldag. haha, vet faktiskt inte.
Förresten funderar jag på att skaffa www.devote.se istället för www.blogg.se ? Har hört att devote är bättre och dessutom får man mycket mer besökare och så vidare. Jag har ju faktiskt en användare som jag ska pröva på ett tag.
Iaf, efter skolan var jag med I. Vi gjorde massor av saker och hade väldigt kul. Ska skriva ett snabbt inlägg för jag ska spela lite sims(A) hehe. Imorron ska jag fråga om M vill fota. Kameran är ju full laddad.
Nu ska jag gå. Kram

 ni får en snabb bild på våran supersnygga "lampa"

Kommentarer
Postat av: namnlös

du gillade ju inte www.devote.se

2008-12-02 @ 17:39:42
Postat av: Tea

fin blogg! det är inte jag som har skrivit den andra komentaren, om du skulle tro det!

2008-12-06 @ 10:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0