11 år

hejsan, idag har jag varit på "kalas" hos M på holmsundsbadet. Jag kände typ ingen förutom N och M såklart så jag var med N hela kvällen och hade värsta kul. Innan var jag på stan med mamma eftersom jag skulle klippa mig, var också inne på Indiska och köpte ett halsband till M. Sen klippte jag mig och blev typ skitcool och snygg (A) Asså, jag blev sjukt nöjd. Sen gick vi på McDonalds och åt middag innan vi for. Kunde typ inte sluta titta i spegeln, haha. Sen fyllde ju faktiskt jag ÅR igår. Och jag hade det skitkul med typ hur många presenter som helst, orkar inte säga alla men jag kan iaf säga att jag har fått en Mobil. Vi åt den supergoda rice-crispies tårtan som vi brukar göra och typ gjorde egna pizzor. Jag viiill fylla år igen.
Nu gör jag typ ingenting, mamma tittar på Mamma Mia och typ min bror också. Förresten, visst SUGER det att Anna åkte ut i idol. Alltså sjukt, jag blir så himla sur. Hon var ju en av min favorit och säkert många andras. Aja, ska gå nu.
Hare bra, Kram


Kommentarer
Postat av: idaa

kan du skicka ditt mobil nr till mig? :]

2008-11-22 @ 23:48:18
URL: http://monkeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0