Bridge to terabithia

hej,
idag har vi haft kör. På lunchen repade vi och det lät väldigt bra och vi har blivit väldigt duktiga på fluorescent adolescent.
Sen hade vi typ fått papper om en sökan till " vi i femman". På TV:n sa dom typ massor av frågor som vi skulle fylla i. Fast kommer vi med så är vi fortfarande inte inne i den där själva tävlingen.
Sen såg vi på film och hade med oss massor av gott. Vi såg på bridge to terabithia ( bron till Terabithia)
Sen slutade vi typ tio över 2, då for jag på stan med Emma Malin och Sanny. Vi gick runt lite här och var, delade på en superstor choklad boll. Fast emma hade inga pengar och sanny tyckte inte om den och vi hade ju dessutom ganska nyss ätit snacks. Men aja, vi åt lite iallafall och jag tyckte det var väldigt gott.
Sen vid halv fem började det bli mörkt och det är väll ljusfestival? så det var väldigt fint. Vi gick in på lilla mirakel eftersom Nike hade sagt att det var så himla mysigt där, vi typ blev kära i alla mini byxor o.s.v. Alltså, så sjukt gulliga kläder.  Sen gick vi på bibblan och typ lämnade igen och lånade böcker. Jag lånade typ buktaleri eftersom det bara hade varit kul att lära sig fast det kommer ju ta en väldans lång tid. När vi frågade om det fanns och bibliotikarien ville att senare, när vi var medelmåttliga typ kunde komma hit och visa för dom mindre barnen. Haha, vi får ju se om jag någonsin kommer att kunna, dessutom måste man ju vara rolig och göra så att barnen skrattar vilket jag nog inte är så himla bra på ;p
Nu ska jag fixa en jul aktig design och typ öva på tabeller.
Kram

Kommentarer
Postat av: idaa

bron till terabithia är jätte bra

tycker jag :d Jag saknar dig amandaa <3

2008-11-17 @ 17:33:23
URL: http://monkeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0