kyckling macka =)

Hallå,
Idag är det inte varit någon speciell dag. På slöjden målade jag min ljusstake.
På orkestern hade jag inga rörblad och hade dessutom glömt saxofonen hemma (A)
Så jag S och E satt i klassrummet och typ ritade och lyssnade på musik från typ 80-talet. Haha, ja inte var det den sämsta iaf. Efter skolan for jag S och E på barnens hus och sen typ på café och köpte en macka. Fast jag och E delade. Den var typ supergod ;p
Förresten så finns det en sida som heter www.makemebabies.com där man har en bild på sig själv och sen väljer man en bild på antingen nån kändis eller kompis. Jag tycker iaf det är skitkul. Nu är mitt fotoalbum där fullt. Haha, fast nu ska jag göra lite fler. Jag har en väldigt konsigt design just nu, men ska typ ta lite bilder imorgon ifall jag ska vara med I så jag kan slänga ihop en fin banner =)
Hejdå
förresten så skriver jag inga namn längre, bara första bokstaven.
här kommer några barn från den där sidan. eller massor! t
ryck för att dom ska bli större
    
1.Jonah                                  2. Alexian                                 3.Jouline                                   4.Allis                            5. Filip
Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0