kameran måste användas

hej, idag har jag haft utvecklingssamtal och fick faktiskt väldigt bra kritik. Blir ett snabbt inlägg eftersom jag inte har duschat efter träningen fast jag kom hem sju (A) Åt lite tårtan från födelsedagen och nu ropar dom där nere att vi ska komma ner så ska vi få godis;p Så lyxigt, på en vardag. Imorgon ska typ jag och M och E köpa julklappar på stan och då känns det ju väldigt bra att ha ett presenkort på Bokia. Sen kanske typ på torsdag eller något ska jag och M fara ut och fota lite fina vinter bilder. Då ska ni allt få se, har inte använt kameran på ett tag. Tog ju kort på tjejmiddagen men har inte hunnit lägga in bilderna eftersom jag är såå himla lat. Sen kommer ni kanske få se en bild på min nya Frisyr, plattat eller vanligt. Det ska ni få se senare. Har ni något bra tips på vad man kan köpa till julen, i år blire jul hemma och så kommer mormor och morfar ner. Då ska vi allt mysa hur ,mycket som helst. Vill ha knäck och kola, julskinka och mormors köttbullar. Undrar vad jag ska få i julklapp eftersom jag nyss fyllt år. Det är nog ganska dååligt, jag vill fylla år på sommarn, iaf mer än en månad före julafton. 
Nu ska jag gå, blev nog ett ganska medelmåttigt inlägg. Inte så mycket inte så lite, haha.
Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0