jul jul, strålande jul

hej, idag har vi sjungit på stan. Det var kul, och det gick väldigt bra. Sen for jag med M och hennes föräldar på NK och fikade. Vi åt en marräng var och så delade alla på två mackor. Det var riktigt gott. Sen kom mamma och pappa hem idag från sundsvall. Sen åt vi kinamat till middag. Alltså absolut min favorit mat.
Igår hade vi ju besök av två stycken. Vi hade väldigt kul. Jag var även med M. Fast jag sov hemma igår.
Vi spelade kort. Sen jag jag och M in till mitt rum och körde SKP ;p Vi tog också chipsen för oss själva, haha.
Sen när hon farit satt jag bara i soffan och ritade. Fast jag och en annan satt och ritade oseriösa teckningar och skojade.
Föresten kom jag på att vi har pysseldag imorgon på skolan. Det ska bli kul. Jag hamnade i N´s grupp. Först blev jag värsta besviken eftersom jag skulle vara ensam. Nu ska jag typ gå och lägga mig eftersom jag är supertrött. Ska bli skönt nu när jag är nyduschad. bilder från igår kommer, fast det blev bara bilder på typ ljus, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0