lussebulle

Idag har jag faktiskt smakat årets första lussebullar. Fast vi fuskade lite och köpte dom (A) Fast dom här hade inga russin som tur var.Fast typ efter bara en några sekunder eller kanske minuter var hela den nere i min magen;p
Men idag har vi/ jag spelat typ fotboll på rasterna, som vanligt. Sen hade jag typ sett värsta mycket framemot att ha kör men körfröken var sjuk så vi hade en lektion typ utan lärare och gjorde lite arbeten ( fast det blev ju inte så lyckat)
Sen skulle jag vara med S fast jag var tvungen att hitta en rolig historia och översätta den till engelska Och det tog ju bara några ynka minuter fast mamma sa att jag ändå inte skulle skjuta upp det, fast det var ju faktiskt rätt men jag viiille vara med S. För ikväll ska jag se på nån film som heter Koma med mamma. Som inte man kan se på biografen. Men den hade min syster sett och tyckte det var värsta bra, men dt är ju en sång och dans film också. Aja, det ska bli kul
Förresten är det faktiskt min FÖDELSEDAG imorgon. Så sjukt mycket jag har längtat. Hoppas jag får en mobil eller nått. Gud vad jag ska ha kul imorron.
Kram
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0