middag

hejsan, skrev ett inlägg igår fast datorn blev lite konstig så det sparades inte.
Ikväll ska jag och min familj till några kompisar och äta middag. Det ska bli kul.
Idag repade vi med RUT. Jag och P fick fara innan dom andra för att dom skulle göra lite saker. Fast jag och P satt bara och åt mellis och gjorde inte så mycket. Fast kul har jag alltid där. Idag i skolan hade vi gruppspel då vi spelade tillsammans med klarinetterna. Vi spelade den där tomtesången. Tipp Tapp? Våran lärare gjorde sången lite komplicerad med olika ställen där vi skulle spela och dom andra skulle spela. Förresten, jag ska färga håret nästa helg. Då blir det julpynt också. Och på söndag är det första advent. NU ska jag gå. Bilder från tjejmiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0