Regn, regn

hej,
Idag har jag och Tea gjort klart våra ljusstakar. Fast vi ska måla dom nästa gång.
Just nu spöregnar det verkligen. Det bara vräker ner. Jag tycker det är vädligt mysigt nu när det låter så mycket.
Imorgon har jag också innebandyträning. Skulle få stå i mål. Har inte gjort det på en evighet. Det som är så sjukt kul.
Alltså jag vet inte alls vad jag ska önska mig i födelsedags present. Jag har ju allt jag vill ha:
systemkamera
keyboard
pysselsaker
massor av kläder
supercool stereo
smycken
skrin
Aja, nånting kommer jag väll på, för eller senare. Ska gå nu. Kram

jag vill ha sommar, och sol.

 Ta
inte bilden


Kommentarer
Postat av: Malin

haha! den såg typ nästan exakt likadan ut som en bild som jag har tagir! (=

2008-11-19 @ 20:03:53
URL: http://tinkle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0